Kontakt os
Udfyld formularen og vi vender tilbage med et uforpligtende tilbud hurtigt muligt.
Da Palle Ringstrøm i 1989 startede firmaet KLIMAKS, kom han med en lidt anden baggrund, end man er vant til at se i rengøringsbranchen, idet han på daværende tidspunkt havde været ansat i shippingbranchen i mange år.
Han anser selv dette for at være en fordel, idet de to brancher har et vigtigt fællestræk: Det handler om service.
Netop det høje serviceniveau har været KLIMAKS`kendetegn, lige fra vi startede med to ansatte i 1989 til nu, hvor vi er oppe på over 50 ansatte. I en sådan virksomhed er det altafgørende med en klar struktur, og vores virksomhedsorganisation ser således ud:
Driftschefen har det samlede ansvar i afdelingen samt på det personalemæssige, økonomiske og kundemæssige område, ligesom det er driftschefen, der står for økonomistyring, kundeforhandlinger og gennemførelse af firmaets personalepolitik.
Servicekonsulentens primære opgave er at tilgodese kunderne med en fast og pålidelig medarbejderstab, og at sørge for den rette kundeservice og -kontakt.
Denne struktur har vist sig at være den, der gør os i stand til at arbejde mest fleksibelt og dermed tilgodese vores kunders behov på den bedst tænkelige måde i det daglige arbejde.
Udvalgte
referencer